ZSO Ledenvergadering 13 december 2017

29 november 2017

Op woensdag 13 december vindt in Kasteel Montfoort te Montfoort de ledenvergadering van de ZSO plaats. Als altijd weer een unieke gelegenheid om als leden bij te praten over een aantal belangrijke zaken en om uw collega’s te ontmoeten. De vergadering begint om 15.00 uur (ontvangst vanaf 14.30 uur). Naast de gebruikelijke verenigingszaken, zoals de begroting voor 2018, staan tijdens deze vergadering in het bijzonder de volgende twee onderwerpen centraal: 1. Vertel ons uw wensen en ideeën voor de komende CAO-onderhandelingen, die binnenkort weer van start gaan. 2. Denk en praat met ons mee over onze inbreng tijdens de beurs Pure Digital (17-19 april 2018 in de RAI), waar wij als ZSO met een stand aanwezig zijn. Tijdens deze vergadering zullen wij ook afscheid nemen van Cees Koedijk, onze vorige secretaris, die onlangs met pensioen is gegaan. De vergadering wordt ook deze keer weer afgesloten met een netwerkborrel en een diner. Aanmelden U kunt u aanmelden voor de ledenvergadering door middel van een e-mail aan info@zso.nl, onder vermelding van Ledenvergadering ZSO.

Bezoekadres: T +31 (0)857600333
Boeing Avenue 209 E info@zso.nl